mariano.blogg.se

ESC

Publicerad 2013-05-18 23:15:54 i

En intensiv dag, massor med saker blev gjorda i trädgården, skönt. Imorgon måste jag få ordning och struktur i skolarbetet. Det här rinner mellan fingrarna och jag börjar undra hur jag ska hinna rent fysiskt... En uppsats om 7.5 hp i genusvetenskap. En hemtenta om 14 hp i psykologi... Och en utredning med samtalsmetodik. Puh. Ska bli skönt med sommarlov sen!

Ikväll sitter vi framför teven, allihop! Pontus ville inte sova och sov 2.5 timmar i eftermiddag så han är rätt pigg. Håller en tumme för Danmark och Norge som jag tycker är bra. Halv elva hoppade Anders i säng efter att ha nattat ungarna. Kvar i soffan är således jag och två sovande djur...

https://cdn1.cdnme.se/3989063/7-3/pic_5197ef29e087c3415fa2d1ad.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela