mariano.blogg.se

Maj

Publicerad 2013-06-02 14:54:13 i

Det har varit en väldigt intensiv månad, maj. Uppsatsen lämnade jag in i onsdags, sista dagen var i torsdags. Jag var inte nöjd med analysen men jag är säker på ett G, möjligen med komplettering på den relativt korta analysdelen men det är helt okej. Opponering på annans uppsats ska in skriftligen senast onsdag. Utredningsdelen i skolan är i princip klar, det är bara delgivning samt muntligt omdöme, också på onsdag. Imorgon är sista dag för hemtentan så jag ska läsa den ikväll och sen skicka in. Den är klar sen i torsdags, i fredags fixade jag referenslistan och sen har den legat.

Jag jobbar i natt så imorgon har jag valt att barnen ska vara hemma. Hoppas på fint väder, vi måste plantera! Och olja trädäcket... Och sånt. På tisdag jobbar jag... Torsdag är loppisdag och Annie ska på kalas, fredag jobbar jag och Anders har semester. Barnen går 10-15 timmar i veckan på fsk nu framtill midsommar... Måste ordna med mina styrelseuppdrag också men det får bli en annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela