mariano.blogg.se

Måndagar

Publicerad 2013-01-28 07:31:10 i

Måndagsmorgon. Härligt. Ungarna sitter vid Bolibompa en stund och jag dricker kaffe för mig själv. Anders har gett ungarna frukost innan han körde (och jag går inte upp förrän tio i sju när han sticker hemifrån). Jag älskar vardagar. Jag äter frukost till kvart i åtta, gör mig i ordning, packar våra väskor och dammsugar. Om inte jag ska till skolan vill säga, för då går jag upp samtidigt som Anders för att gå ut med Dellie utan barn. Men annars är det samma, brasan tänd och frukosten färdig när jag vaknar. Det är himla skönt. Jag hade blivit galen om jag skulle ha det som flera av våra vänner som lämnar på fsk vid sju. Jag är sååååå trött på morgnarna så det hoppas jag aldrig blir verklighet här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela