mariano.blogg.se

Facebook-bilder

Publicerad 2013-02-04 22:13:48 i

Det finns mycket jobbiga bilder på Facebook. Jag scrollar förbi. Vissa saker är viktiga, andra är det inte och då kan jag ibland känna en kortvarig ilska över att den tar upp tid. Men vet ni vad det värsta är med bilder på Facebook? Det är kompisars bilder, kanske klickar upp för att förstora... Den här Jädra röran i bakgrunden. Hur kan man leva så? Jag får huvudvärk och stressnivån går i taket. Jodå, jag är medveten om att det här ligger hos mig. Men jag retar mig inte mindre för det.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-02-05 12:41:15

Åh herregud! Titta aldrig mer på mina bilder... eller vänta, de flesta är nog utomhus kanske.

Postat av: Mad.

Publicerad 2013-02-05 20:12:07

Hahaha! Du lägger energi på onödigheter min vän! Men jag ska erkänna att jag också ser det... det retar mig inte, bara förundrar...
Sen ska jag erkänna att om jag lägger upp en bild har jag, så gott som, alltid koll på bakgrunden... Och det säger väl något?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela