mariano.blogg.se

Idag är det torsdag

Publicerad 2013-08-29 20:37:49 i Allmänt,

Anders på skogsbrand. Jag vilket helt slut i soffan, elva timmar på jobbet tar på krafterna. :) Jag tuffar på med maten och det går bättre. Men jag gillar det inte riktigt än men reflexen är utvecklad. Jag kollar allt, äter ingen gluten. Och faktiskt, jag mår mycket bättre. Imorgon ska jag hämta ut mina tabletter, Pontus skor och jag ska försöka prova ut brillor. Annie ska förstås till skolan så det är bara Pontus och jag några timmar. Mysigt. Kanske vi bowlar imorgon, eller åker och badar. Anders och jag har nämligen femårig bröllopsdag! Det känns ju helt sjukt! Tiden bara flyger iväg, på ett sätt känns det som att vi gifte oss igår, på ett annat som att vi varit gifta för alltid. Härlig känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela