mariano.blogg.se

Och så var det strax dags..,

Publicerad 2012-11-26 06:45:51 i

Klockan är snart sju, vilket betyder att jag snart ska bege mig. Barnen ska vara på förskolan 7.20 men här har de varit vakna sedan strax efter fem när Anders alarm brölade i hela huset. Hade varit smart att sänka ljudet. Så klockan åtta är det dags. Jag känner mig lite orolig. Jag gillar inte kontrastmedlet som de sprutar in i armen. Jag har svårt att ligga på bristen i 30 minuter, det gör ont i nacken. Men det ska bli himla skönt att ha det gjort. Tycker att jag fått en knuta på andra sidan, i höjd med den andra. Efter den här undersökning skall det göras ett ultraljud för provtagning på knutan. Det oroar mig också. Det här med nålar alltså... Inte min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela